Alla inlägg den 8 februari 2014

Av blessings - 8 februari 2014 00:41

säga godnatt och sov gott  Gud välsigne er  

Av blessings - 8 februari 2014 00:39

till underbart vacker: "Holy is the Lamb" också med Oslo Gospel Choir



Av blessings - 8 februari 2014 00:34

en till lovsång: "Open the eyes of my heart" med Oslo Gospel Choir

Av blessings - 8 februari 2014 00:27

sett: "Inte utan min dotter". Den var oerhört sevärd.................. och vansinnigt upprörande. Alla dessa kvinnors situation i dessa länder är något att be för. Kvinnor är också människor och lika mycket värda som männen. Gud skapade både man och kvinna, visst Han skapade oss lite olika men Han skapade oss inte mindre värda än den andre. Om Han gjort det hade Han aldrig valt en kvinna till att bli mor åt Hans Son. Japp för hoppningsvis kommer allt jag skriver genomsyras av Honom.

Av blessings - 8 februari 2014 00:04

är Han vår käre Herre. Han är kärlek till 100000000000%   Han känner varje hårstrå på vår kropp, känner varje cell och atom i oss, vet alla våra tankar och allt vad vi gör. Hans kärlek till oss är enorm så pass stor är den att Han gav oss den fria viljan för att vi skulle lära oss allt vi behöver, Han gjorde oss självtänkande och självgående, Han gav oss ett hjärta och en själ ett sinne och en ande för att vi skulle få chansen att närma oss Honom som är kärlek och godhet, enbart. Vad som än händer i världen så är Han god, det onda som händer i världen är inte pga Honom utan pga den ondska som finns i världen för Gud är aldrig ondska.

Jag älskar Honom, älskar att lovsjunga och lovprisa Honom, älskar att tillbe Honom och studera Bibeln eftersom jag tror att den är ofelbar då jag tror att Gud själv har inspirerat de som skrev den. Gud är Ordet, Ordet är Gud och eftersom Han är fullkomlig är också Hans Ord fullkomligt.


Mycket har hänt sedan jag blev frälst. Tack vare Gud så känner jag mig mycket starkare och gladare, visst jag går inte omkring med ett stort leende på läpparna varje sekund på dagen men jag har en frid i själen som inte fanns där innan och tack vare Gud så är jag inte ens hälften så nervös av mig som jag skulle vara om jag inte haft min tro på Honom.


En lovsång jag bara älskar är "All my fountains" med Chris Tomlin



Den är groteskt bra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hela livet är en stor välsignelse, både höga berg och djupa dalar eftersom vi lär oss något av allt vi upplever och går igenom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards