Alla inlägg under januari 2014

Av blessings - 30 januari 2014 22:53

Ett är ju:


Jag blev som jag blev när jag inte blev som jag skulle


Ett annat:


Bara döda fiskar flyter med strömmen


Ett till:


Älska din nästa som dig själv


Ett annat bra:


Behandla din nästa som du själv vill bli behandlad


Och så ett till:


Du kan inte förändra andra men du kan förändra dig själv


Ett till:


Du är värdefull


Ännu ett:


Fullt ös medvetslös

Av blessings - 30 januari 2014 22:35

Ordet ger oss den kraft

sån som vi aldrig nånsin

haft

Inte ens när vi är nere

ger den kraften

vika

berg eller dal

den är alltid

lika

Oavsett vart vi är

i livet

så är Guds kärlek oss

alltid givet

Fyller varje vrå

i vårt innersta

rum

för den kärlek Gud ger

är aldrig stum

Den lyser vår väg till det

liv som är evigt

Till det eviga livet i Hans

helga boning

där vi då till sist når 

försoning

Når Hans hjärta

och blir fria från

all vidrighet och

smärta

Och vi av glädje

får lovprisa den

underbare Gud

som älskar oss-

Jesu brud

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hela livet är en stor välsignelse, både höga berg och djupa dalar eftersom vi lär oss något av allt vi upplever och går igenom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards