Alla inlägg den 2 februari 2014

Av blessings - 2 februari 2014 08:43

"En helt ny dag, en morgon igen" är en låt som jag får i huvudet ibland. Innehåller även textstrofen: "Ett oskrivet blad". Och så är det ju; varje dag är ett oskrivet blad, man har egentligen ingen aning om vad som ska hända.

Det kan vara lite läskigt eller så kan det vara spännande, allt beror på vilken sorts person man är: Är man lite av en äventyrare så är varje dag spännande eftersom man inte låter den bli tråkig, man hittar på saker att göra, fantasin är en outtömlig källa.

Är man däremot lite av en räddhare så har man nog inte så mycket fantasi så dagen blir rätt tom eller så har man massor av fantasi men man är lite rädd för att förverkliga de drömmar man har, det kan ju gå illa............................ Jag är nog den försiktiga typen, man blir nog så nör man får barn, inte alla förstås men jag blev det. Å andra sidan var jag ingen vildbasare före heller så det var nog ganska förutsägbart egentligen   

Egentligen ville jag bara säga godmorgon och önska er alla en välsignad dag  Hoppas att eran dag blir så som ni vill ha den och innehåller sådant som gör er glada och tillfreds med er själva.......................    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hela livet är en stor välsignelse, både höga berg och djupa dalar eftersom vi lär oss något av allt vi upplever och går igenom

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards